Language and Methodology Refresher

Kurs Bell Power - Language and Methodology Refresher (Young Learners ages 6-12) trwa dwa tygodnie i jest przeznaczony ściśle dla nauczycieli języka angielskiego uczących w młodszych klasach oraz przedszkolach.

Łączy w sobie praktyczne zastosowanie nowatorskich technik i metod pracy z dziećmi wraz z wykorzystaniem i odświeżeniem języka języka angielskiego w codziennych sytuacjach komunikacyjnych. Pozwala uczestnikom poszerzyć i rozwinąć zakres strategii i metod pracy na lekcjach j. angielskiego poprzez warsztaty, dyskusje, wykłady kulturalne, wymianę doświadczeń i pracę w zespołach.

Personel szkoleniowy w Bell Teacher Campus to wysoko wykwalifikowani nauczyciele i trenerzy - autorzy wielu publikacji dydaktycznych i materiałów dla nauczycieli.

Zakres materiału i zagadnień, który obejmuje w/w kurs to:

  • Znajomość najnowszych metod nauczania języków, umiejętności zarządzania klasą oraz zastosowanie praktycznych technik nauczania.
  • Projektowanie, wykorzystywanie oraz wybór materiałów i treści przydatnych do nauki języka obcego dzieci z uwzględnieniem ich naturalnych potrzeb psychofizycznych.
  • Poprawa motywacji i zaangażowania młodych uczniów w trakcie zajęć języka angielskiego.
  • Doskonalenie kompetencji językowych i pewności siebie w używaniu języka angielskiego na zajęciach.
  • Rozwijanie większej świadomości międzykulturowej, w tym różnorodności społecznej i językowej.
  • Promowanie innowacyjnych metod i technik nauczania wśród innych nauczycieli na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym.

Główne zagadnienia kursu " Language and Methodology Refresher for Young Learners":

  • Skuteczne sposoby wprowadzania i ćwiczenia nowego słownictwa
  • Zachęcanie uczniów do mówienia
  • Gramatyka poprzez zabawę
  • Piosenki , gry i zabawy ruchowe jako podstawa nauki języka obcego w klasie.
  • Doskonalenie wymowy i technik nauczania wymowy młodych uczniów
  • Storytelling
  • Wdrażanie i planowanie działań angażujących wszystkie zmysły uczniów.
  • Tworzenie pozytywnej, wspierającej atmosfery pracy, która stymuluje i zachęca dzieci, aby pokonać wewnętrzne blokady językowe i rozwijać swój indywidualny potencjał.